Marketingul afiliat este un model de marketing bazat exclusiv pe performanta: platesti doar pentru rezultate. Sistemul functioneaza destul de simplu: magazinele online sau alte site-uri, cunoscute in retea ca advertiseri, pun la dispozitie afiliatilor(publisheri, bloggeri, specialisti SEM) o serie de instrumente de promovare, de la bannere la link-uri si reclame text. Afiliatii folosesc aceste instrumente pentru a directiona vizitatori pe site-ul advertiserilor si sunt recompensati direct proportional cu numarul sau valoarea actiunilor, fie vanzari, fie lead-uri, realizate de respectivii vizitatori intr-un anumit interval de timp, numit perioada de recurenta. Advertiserii platesc astfel doar pentru rezultate. In acest proces, 2Parale functioneaza ca un intermediar, oferind o solutie rapida si eficienta de promovare si monetizare.
Pe langa vanzari, un program de afiliere este eficient pentru orice actiune de marketing cu rezultate masurabile, ca inscrierea la newsletter sau completarea unui chestionar.
Intr-un astfel de program, advertiserul pune la dispozitia afiliatilor mai multe instrumente de promovare si stabileste un comision pentru fiecare actiune pe care o doreste realizata. Afiliatii plaseaza un cod HTML pentru aceste reclame pe site-urile lor, in campanii de e-mail sau in listari de cautare. Cand un vizitator utilizeaza aceste link-uri pentru a indeplini o actiune pe site-ul advertiserului, tranzactia este urmarita online. La achizitionarea unui produs sau serviciu, clientul plateste direct advertiserului si afiliatul primeste un comision pentru tranzactia respectiva.
Intr-un program de marketing afiliat, advertiserul plateste pentru actiunile pe care le face utilizatorul pe site-ul sau in loc sa plateasca in avans spatiul folosit pentru reclama. Tot acest proces este posibil prin intermediul platformei 2Parale, care asigura solutia tehnologica si suportul necesar pentru performanta.
Un afiliat, fie publisher, blogger sau specialist SEM, este o persoana fizica sau juridica ce promoveaza produse si servicii ale unui advertiser in schimbul unui comision pentru vanzari(sales) sau pentru directionare de clienti(lead). Un afiliat publica pe site-urile lui, in campanii e-mail si in listarile de cautare reclame text, linkuri text si alte unelte de promovare a produselor unui advertiser. Cand un utilizator indeplineste o actiune specifica, cum ar fi completarea unui formular (lead) sau cumpararea unui produs (vanzare), respectivul advertiser plateste un comision afiliatului.
Advertiserul, cunoscut si ca advertiser sau comerciant, opereaza unul sau mai multe site-uri web de prezentare sau magazine electronice. Advertiserul deruleaza un program de afiliere prin care pune la dispozitia afiliatilor mai multe instrumente de promovare a produselor sau serviciilor sale. De asemenea, stabileste un comision sau formula de plata pentru fiecare actiune pe care o doreste realizata. Afiliatii publica instrumentele de promovare, oferite de advertiseri sau create de catre ei, pe siteurile lor web sau le includ in campanii de e-mail si in listari de cautare. Cand un utilizator directionat de afiliat pe site-ul advertiserului indeplineste actiunea fixata de advertiser, acesta din urma plateste afiliatului comision.
Un utilizator este o persoana directionata de catre afiliat pe site-ul advertiserului prin intermediul instrumentelor de promovare. El este cel care realizeaza actiuni pe site-ul advertiserului, actiuni ce vor fi comisionate. Fara realizarea acestor actiuni, afiliatii nu castiga bani pentru promovarea advertiserului respectiv.
Un comision este suma de bani care se inregistreaza in sistemul 2Parale in contul afiliatului pentru o actiune realizata de utilizator pe site-ul advertiserului, precum vanzarea unui produs sau serviciu. Comisionul este diferit de la o campanie la alta si poate fi de doua tipuri: fix sau procentual. Un comision necesita procesare, realizata de catre advertiser.
Rata de conversie este raportul procentual dintre numarul de utilizatori ajunsi pe site-ul advertiserului si numarul de utilizatori care realizeaza o actiune dorita. Actiunea care determina conversia este stabilita de advertiser si poate fi o vanzare pe site-ul acestuia, un formular completat sau orice alta actiune cu rezultate masurabile.
Perioada de recurenta este perioada in care toate actiunile realizate de un utilizator directionat de catre un afiliat pe site-ul advertiserul sunt comisionate de catre afiliatul respectiv. Este un parametru al campaniilor advertiserilor atasat utilizatorului, care se (re)activeaza la fiecare click dat de utilizator pe un instrument de promovare afisat de afiliati. Doar ultimul afiliat care a directionat utilizatorul pe site-ul advertiserului va primi comision pentru actiunile realizate de utilizator.
Exemplu:
O campanile "per sale" cu o perioada de recurenta de 3 luni. Un afiliat afiseaza un banner al advertiserului respectiv. Un utilizator da click pe acel banner si este directionat pe site-ul advertiserului. Toate comenzile plasate de acel utilizator in urmatoarele 3 luni pe site-ul advertiserului vor fi comisionate de catre afiliat. Daca, dupa o luna de zile (spre exemplu) da click din nou pe un instrument de promovare (poate fi acelasi banner) al aceluiasi advertiser, perioada de recurenta se reactiveaza si devine 3 luni.
CPA reprezinta un model de plata in publicitatea online, care presupune plata doar la actiunea facuta de utilizatorul directionat. Practic, advertiserul plateste numai pentru actiunile stabilite in campanie.
2Parale utilizeaza cookie-uri pentru a urmari vanzarile advertiserilor si directionarile de clienti. Cookie-ul este adaugat in browser-ul utilizatorului, cand acesta da click pe o unealta. Fiecare advertiser are obligatia sa integreze in site-ul propriu, in pagina de confirmare a actiunii, un cod livrat de sistemul 2Parale. Rolul acestui cod este doar de a urmari utilizatorii directionati de afiliati si de a avea o evidenta a actiunilor finalizate de acestia.
Peste 90% dintre toti utilizatorii de internet au pornite cookie-urile in browsere lor (mai putin de 1% au cookie-urile dezactivate). Faptul ca tehnologia bazata pe cookie-uri este o realitate va ramane parte din urmarirea consumatorului pentru afacerile individuale pe internet. In situatia putin probabila in care cookie-urile sunt dezactivate, clientul este in afara ariei de urmarire a afiliatului si vanzarile care se fac nu pot fi consemnate.
In esenta, deoarece 2Parale este un sistem bazat pe cookie-uri, are abilitatea de a transmite informatii privind afiliatul si uneltele care au fost utilizate de client. Aceasta informatie sta in browser-ul clientului pe toata durata de viata a cookie-ului (determinata de fiecare advertiser) sau pana cand clientul achizitioneaza un produs.
Cookie-urile setate de 2Parale la clickul utilizatorilor pe unelte advertiserilor au forma: dpstore%3Adouaparale_. Cookie-ul 2Parale se seteaza pe fiecare browser, pentru fiecare campanie si poate contine: cod unic afiliat, cod unic click, timestamp-ul expirarii cookie-ului. Cookie-ul se sterge dupa un timp egal cu perioada de recurenta a campaniei si se suprascrie in cazul modificarii (afiliatului si/sau timestamp-ului).
Cookie-ul 2Parale este de tipul third party cookie. Mai multe detalii pe Wikipedia despre third party cookies. Suplimentar, 2Parale foloseste Super Tracking-ul (sau "non cookie based tracking"). Cookie-urile setate de 2Parale se pot sterge prin accesarea de catre utilizator a paginii http://event.2parale.ro/events/cookies_clear.
Pentru fiecare campanie din director exista un marcaj care indica daca pentru acel magazin sunt disponibile comenzile telefonice pentru traficul din afiliere; afiliatii nu vor primi astfel comisioane pentru comenzile care se inregistreaza telefonic.
Marcajul se actualizeaza periodic. Daca vrei sa ne anunti o schimbare, trimite-ne un email pe adresa suport@2parale.ro.
Disponibilitate comenzilor prin telefon se considera a fi:
  • Da - in cazul in care exista in pagina de produs un numar de telefon in header, sidebar sau in zona centrala (cea a continutului).
  • Nu - in cazul in care nu exista posibilitatea comenzilor prin telefon sau daca numarul de telefon este disponibil in footer sau intr-o pagina separata (ex: pagina de contact).

Una dintre solutii este ascunderea numarului de telefon pentru traficul din afiliere, pentru ca acele comenzi sa se finalizeze online, iar afiliatii sa-si incaseze comisioanele. Indicatii pentru implementare sunt disponibile aici: Detecting if Users have Affiliate Cookies. In felul acesta comenzile telefonice sunt eliminate pentru traficul din afiliere si raman disponibile pentru ceilalti vizitatori ai magazinului.
Sunt o unealta specifica prin care afiliatul promoveaza produsele si serviciile advertiserului. De obicei, sunt create de advertiseri si disponibile in cadrul platformei tuturor afiliatilor care aplica la respectiva campanie.
2Parale pune la dispozitia advertiserilor, ca instrumente de promovare: bannere(de orice dimensiune), widget de produse, reclame text si link-uri text .
Banerele pot fi imagini statice sau fisiere flash/gif animat prin care se transmite un mesaj cu caracter comercial in scop de promovare/conversie. Afla mai multe
Widgetul de produse contine informatii dinamice preluate de pe site-ul advertiserului, mai precis date specifice despre produsele din oferta unui advertiser (titlu, descriere, poze, pret, link). Afla mai multe
Link-urile text sunt generate prin intermediul instrumentului "Quick link" din interfata 2Parale, de catre afiliati, si contin codul fiecarui afiliat si al advertiserului promovat. De asemenea, link-urile text pot fi create si de catre advertiseri pentru a fi preluate de catre afiliati. Afla mai multe
Instrumentele sunt create de cele mai multe ori de echipa advertiserului si puse la dispozitia afiliatilor in sistemul 2Parale. Daca politica de promovare a advertiserului o permite, afiliatii isi pot crea propriile instrumente, adaptate publicului, site-ului.
Widget-ul este o unealta de promovare foarte eficienta. El poate fi de 2 tipuri: widget magazin sau widget formular. Widget-ul formular este folosit in campanile per lead si presupune crearea unor formulare pe care consumatorii le completeaza direct pe site-urile afiliatilor; are o interfata unde se pot configura mesaje, campuri si unde se trimit datele completate. Prin Widget-ul magazin advertiserii isi pot promova produsele pe site-urile afiliatilor; fiecare produs are atasat un nume, o descriere, o poza si un URL de unde poate fi cumparat; de asemenea produsele pot fi impartite in categorii si subcategorii.
Un link text se adauga din sectiunea "Unelte" din interfata 2Parale a contului de advertiser. Aceasta actiune presupune completarea campurilor caracteristici link-urilor text: titlul link-ului, URL-ul link-ului, daca este deep link sau nu.
In momentul intrarii in sistem, advertiserii isi stabilesc propria politica de promovare prin 2Parale, care poate include si prevederi despre publicitatea prin motoarele de cautare. Afiliatii au obligatia sa respecte aceasta politica.
In 2Parale avem o singura restrictie in privinta campaniilor prin AdWords: este interzisa derularea de campanii pe cuvinte cheie constand in brandurile advertiserilor sau numele domeniilor site-urilor acestora. Afla mai multe
Prin 2Parale se pot desfasura campanii per lead, per sale, lead&sale si prin care se ofera comision variabil. Advertiserii pot derula campanii pentru orice tip de actiune de marketing clar masurabila, indeplinita de utilizatori prin intermediul afiliatilor. O actiune poate fi o vanzare pe site-ul advertiserului, deschiderea unui cont pe acel site, abonarea la newsletter-ul acestuia etc. Pentru o actiune de vanzare, advertiserul plateste afiliatului un comision reprezentand un procent din pretul de vanzare al produsului sau serviciului. Pentru campaniile per lead, advertiserul recompenseaza afiliatii cu o suma fixa pentru fiecare actiune finalizata realizata de utilizatorii trimisi prin 2Parale. Multi advertiseri au un program "hibrid", care este o combinatie intre programul de vanzare si cel de directionare de clienti.
Un comision este volumul venitului care il primeste afiliatul pentru o actiune semificativa cum ar fi vanzarea unui produs si/sau serviciu prin intermediul site-ului afiliatului.
In asteptare: este primul status pe care il are un comision. Cand un comision are statusul "in asteptare", inseamna ca o actiune a fost finalizata pe site-ul advertiserului de catre un utilizator directionat de afiliat in timpul perioadei de recurenta. Statusul "in asteptare" va fi modificat prin procesarea comisionului respectiv de catre advertiser, procesare realizata in functie de validitatea actiunii respective.
Respins: inseamna ca acel comision nu este eligibil de plata si nu va fi platit afiliatului. Un comision poate fi respins in urmatoarele circumstante:
  1. In cazul unei campanii per sale: returnarea produsului, item dublat sau alta eroare clara specificata de catre advertiser; nereceptionarea platii din partea utilizatorului sau rambursarea platii catre acesta.
  2. Esecul afiliatului de a se conforma termenilor campaniei advertiserului.
  3. Folosirea de catre afiliat a oricarei metode de dobandire frauduloasa a comisionului respectiv.
Acceptat / Neplatit: inseamna ca acel comision este eligibil de plata si va fi platit afiliatului Achitat de advertiser: inseamna ca advertiserul respectiv a platit catre 2Parale acel comision si urmeaza sa fie platit afiliatului la urmatoarea data scadenta, in functie de cererea de plata formulata de catre acesta din urma. Doar un comision cu statusul "Acceptat / Neplatit" poate deveni "Achitat de advertiser". Finalizat: inseamna ca acel comision a fost platit de 2Parale catre afiliat. Statusurile anterior explicate sint marcate vizual cu diferite culori pentru o mai usoara reperare.
Comisioanele sunt procesate de catre advertiseri in functie de validitatea actiunii comisionate. Aceste actiuni sunt realizate de utilizatorii directionati de catre afiliati catre site-urile advertiserilor.
2Parale insumeaza comisioanele totale ale fiecarui afiliat, castigate in fiecare luna de la toti advertiserii cu care se asociaza afiliatul in reteaua 2Parale. Odata ce afiliatul depaseste comisionul minim pe care il poate retrage, 2Parale realizeaza un transfer bancar in contul specificat de afiliat.
Transferul emis de 2Parale pentru afiliat este intodeauna pentru tranzactiile lunii precedente. Pana cand bilantul contului unui afiliat atinge minimul, 2Parale ruleaza veniturile lunii precedente in luna urmatoare.
2Parale plateste numai comisioanele aprobate si platite de catre advertiseri. Sumele afisate in contul fiecarui afiliat sau advertiser nu contin TVA.
2Parale transfera saptamanal banii in contul unui afiliat, daca se indeplinesc cumulativ conditiile:
- totalul comisioanelor platite de advertiseri afiliatului depaseste suma de 100 RON (fara TVA).
- afiliatul a trimis o cerere de plata completa si corecta (are atasata anexa semnata in cazul persoanelor fizice/ are atasata anexa si factura semnate si stampilate in cazul persoanelor juridice), pana la ora 23:59 a fiecarei zi de luni.
Plata comisioanelor se va realiza in termen de 3 zile lucratoare.
Pana la atingerea sumei minime de 100 RON sau daca nu exista o cerere de plata din partea afiliatului, comisioanele vor fi retinute de 2Parale, acestea nefiind purtatoare de dobanzi sau alte taxe suplimentare.
Sistemul 2Parale plateste comisioanele aprobate de catre advertiseri ca fiind conversii valide. Conversiile valide sunt determinate de actiunile realizate de utilizatorii directionati de catre afiliati pe site-urile advertiserilui.
2Parale nu plateste afiliatii per numar de click-uri, ci doar per numar de actiuni online realizate de utilizatori.
Pentru ridicarea primei plati facute de 2Parale, afiliatii vor primi un contract de comisionare.
Banii se ridica din contul bancar specificat de catre afiliat in contractul semnat cu 2Parale.
Pentru a efectua plata, trebuie precizata modalitatea de plata:
  • ca persoana juridica (suma castigata nu include TVA), caz in care ar trebui sa ne eliberezi cate o factura pentru fiecare plata efectuata;
  • ca persoana fizica, caz in care suma castigata include impozitul cu stopaj la sursa - 16%, bani care vor fi platiti de 2Parale la stat in baza contractului de comisionare sau 10% (impozit anticipat), caz in care afiliatul are obligatia sa declare la sfarsitul anului diferenta de 6% si sa o plateasca la stat.
Pentru a edita sau actualiza datele contului de afiliat, cautati in partea dreapta sus sectiunea numita "Profil". Accesand acea optiune veti ajunge pe o pagina cu datele afiliatului pentru modificare sau actualizare.
2Parale nu taxeaza afiliatii pentru folosirea platformei.
Odata logat in noul cont 2Parale, in partea dreapta (in sidebar), veti gasi o optiune de adaugare site nou in sistem. Optiunea se gaseste in sectiunea "Site-urile tale". In pagina de adaugare site nou se gasesc detaliile pe care noii afiliati trebuie sa le furnizeze completand optiunile afisate.
Actiunea se repeta pentru fiecare site nou adaugat in sistemul 2Parale.
Urmatorul pas, dupa adaugarea unui site in sistem, e aderarea la campaniile pe care doresti sa le promovezi. In pagina de confirmare la adaugarea unui site nou, in meniul din dreapta, exista optiunea "Director campanii". Aici vor fi expuse campaniile advertiserilor, catalogate dupa domenii de activitate. Navigand prin acest director, puteti alege campaniile la care doriti sa aplicati. Cu ajutorul optiunii "Detalii" puteti vedea statistici privind performanta advertiserului, grafice, termeni si conditii de promovare, alte criterii specifice publicate de advertiseri.
Meniul din dreapta ofera optiunea de "Aplica la campanie", ce finalizeaza aplicarea.
Dupa aplicarea si aprobarea intr-o campanie, in cont, la sectiunea "Campanii" gasiti programele de afiliere la care ati aderat deja. Fiecare site adaugat are optiune speciala de "Unelte", specifice pentru fiecare advertiser. Aici veti gasi toate instrumentele de promovare pe care advertiserii le-au pus la dispozitie afiliatilor.
In functie de alegerea facuta, puneti codul generat sau oferit (dupa caz) in propriul site.
In sectiunea "Unelte" gasiti optiuni de preluare de cod ce faciliteaza modul aleatoriu de afisare a instrumentelor. Pentru a genera un astfel de cod e nevoie sa alegeti tipul de reclama (banner, text si/sau link) si sa accesati optiunea de editare din dreapta sus a campului ce afiseaza codul ce urmeaza a fi copiat si plasat pe site.
In aceasta optiune, trebuie sa alegeti campanile de la care doriti sa afisati reclamele aleatorii, plus alte specificatii. Dupa modificarile facute, salvati optiunile, copiati codul si plasati-l in site in zona dorita. Codul respectiv va genera reclame aleatorii dupa specificatiile configurate.
Comisioanele se obtin in momentul in care vizitatorii veniti de pe link-ul propriu de afiliere realizeaza actiunea online stabilita de advertiser, iar acesta din urma aproba acea actiune ca fiind valida/reala.
In contul de afiliat, gasiti in meniu sectiunea numita "Comisioane". Aceasta ofera informatii privind comisioanele obtinute si starea lor. Sunt afisate sumele achitate de advertiseri, dar si sumele ce urmeaza a fi acceptate. Aceste date pot fi vazute si in pagina de "Notificari", sectiune ce ofera si alte informatii generale.
Plata comisioanelor se face saptamanal daca in contul afiliatului exista mai mult de 100 RON din comisioane platite de advertiseri. Pentru a retrage bani, afiliatii trebuie sa completeze o cerere de la pagina „Plati” din platforma. Plata comisioanelor se va face daca 2Parale primeste o solicitare de plata valida, pana la ora 23:59 a fiecarei zi de luni. Plata efectiva se va realiza in urmatoarele 3 zile lucratoare.
Sistemul 2Parale nu impune o limita de aplicare la campanie, totusi, sugestia noastra e ca afiliatii sa aplice la campanii relevante site-urilor inscrise.
Platforma 2Parale pune la dispozitie, in interfata (accesibila dupa ce te-ai autentificat), o sectiune interna de mesaje destinata comunicarii dintre afiliati si advertiseri.
Suma minima pe care un afiliat o poate incasa e de 100 RON.
Banii pot fi tinuti in 2Parale pana cand afiliatii fac o cerere de plata, aceste sume nu sunt purtatoare de dobanda.
In momentul in care se aplica la o campanie, trebuie sa fiti de acord cu politica de promovare a advertiserilor, trecuta si in descrierea campaniilor.
In momentul in care un advertiser considera sau constata ca un afiliat a incalcat politica proprie de promovare, advertiserul poate scoate afiliatul din campanie.
Aprobarea comisioanelor se face in functie de statusul final al comenzilor respective. Finalizarea comenzilor poate depinde de foarte multi factori, de la stocul magazinelor la stocul advertiserilor etc. De asemenea, trebuie sa tinem cont de termenul legal in care poate fi returnat orice produs fara un motiv anume. Astfel, in aceasta perioada comisioanele nu pot fi procesate.
Aceste comisioane vor fi procesate intrucat la inceputul fiecarei luni se elibereaza facturi advertiserilor pentru comisioanele acceptate.
Advertiserul detine un site ale carui produse sau servicii vor fi promovate prin marketing afiliat. Pentru a derula campanii prin 2Parale, advertiserii trebuie sa fie persoane juridice romane inregistrate de minim 6 luni, care respecta legislatia romana in vigoare si reglementarile legale specifice obiectului de activitate. Site-ul pe care il reprezinta si pe care vor sa il promoveze trebuie la randul lui:
  1. sa afiseze datele firmei (organizatiei) care il opereaza
  2. sa nu afiseze reclame platite pentru alte site-uri sau reclame pentru magazine online care nu deruleaza campanii prin 2Parale
  3. sa nu vanda/promoveze produse sau continut ilegal in Romania
Pentru a fi viabil pentru un program de marketing afiliat, site-ul promovat prin campanie trebuie sa permita finalizarea de catre utilizatori a unei actiuni clar masurabile online (cumparare produse, deschidere cont, abonare newsletter, completare sondaj etc.). Pentru a isi organiza programele, advertiserii au nevoie de persoane creative care sa le promoveze produsele sau serviciile prin bannere, link-uri text sau alte unelte pentru produse. Noi recomandam ca advertiserii sa aiba personal dedicat programului pentru a obtine cele mai bune rezultate.
Este simplu, accesezi www.2parale.ro si te inscrii ca advertiser. Completeaza cu atentie datele, sunt importante pentru a fi aprobat.
Datele contului se editeaza din sectiunea "profil" a fiecarui cont 2Parale. Aici sunt toate datele contului respectiv si pot fi modificate corespunzator.
2Parale factureaza advertiserii la inceputul fiecarei luni, intre 1 si 5 ale lunii. Factura contine suma comisioanelor acceptate pana in acel moment. De asemenea, in sectiunea "Comisioane" este calculat totalul comisioanelor acceptate in campul "Ramas de plata".
2Parale factureaza advertiserii la inceputul fiecarei luni, intre 1 si 5 ale lunii. Factura trebuie platita prin virament bancar, in maxim 5 zile, termen stipulat in contractul semnat intre advertiser si 2Parale. Daca acest termen nu este respectat vom suspenda campania respectiva pana la plata facturii, fara sa garantam intrarea afiliatilor din nou in campanie.
Costurile campaniilor derulate prin 2Parale sunt direct (si exclusiv) proportionale cu numarul sau valoarea actiunilor realizate de utilizatori trimisi prin 2Parale catre site-ul promovat. Afla mai multe despre tipurile de comisioane ce pot fi acordate in campanii. 2Parale percepe un comision de performanta situate intre 25% si 40% din totalul comisioanelor aprobate si platite de catre advertiseri, in functie de pachetul de servicii ales. De asemenea, advertiserii 2Parale achita un abonament lunar de 99, 199, 499 sau 1499 RON, in functie de pachetul de servicii acontat.
Pentru fiecare noua campanie lansata de catre acelasi advertiser in 2Parale, se achita un abonament lunar in valoare de 99 RON pentru campaniile aferente pachetului 99 sau de 199 RON pentru pachetele 199, 499 si 1499, per campanie.
La semnarea contractului si inainte de lansarea unei campanii trebuie achitat un avans minim in cont in valoare de 500 RON pentru pachetul 99, 1000 RON pentru pachetul 199 si de 2000 RON pentru pachetele 499 si 1499. Acesta va fi folosit pentru achitarea comisioanelor catre afiliati in cazuri exceptionale de neplata la scadenta de catre advertiser a mai multor facturi. Avansul minim in cont se returneaza integral dupa 12 luni de colaborare, daca nu au existat incidente de plata, sau la incheierea colaborarii. Avansul nefiind purtator de dobanda in aceasta perioada.
Platforma 2Parale pune la dispozitie, in interfata(accesibila dupa ce te-ai autentificat), o sectiune interna de mesaje destinata comunicarii dintre afiliati si advertiseri. Advertiserii pot anunta orice modificare relevanta facuta in campanii, de la noi instrumente adaugate la schimbarea comisioanelor.
In marketing afiliat nu exista planning. Astfel, nu poti alege site-urile pe care te vei promova, ci afiliatii, cei care au site-urile aleg sa te promoveze. Tu, ca advertiser trebuie sa oferi un comision si o perioada de recurenta motivante pentru afiliati, tinand cont si de marja aplicata de tine. De asemenea, trebuie sa le spui afiliatilor cine sunt clientii tai sau care sunt utilizatorii care te intereseaza, pentru ca afiliatii sa poata targeta campania cat mai eficient, iar rezultatele sa fie peste asteptari.
2Parale percepe un comision de performanta intre 25% si 40% din totalul comisioanelor aprobate si platite de catre advertiseri, in functie de pachetul de servicii ales. Astfel, daca un advertiser are de achitat comisioane catre afiliatii sai in valoare de 100 RON, comisionul de performanta 2Parale va avea o valoare intre 25 si 40 RON.
In sectiunea "Statistici" din interfata 2Parale sunt prezentate statisticile campaniilor unui advertiser, respectiv campaniilor in care este acceptat un afiliat pentru a determina performanta acestora. Aceste statistici pot fi filtrate dupa perioada sau campanie. Statisticile cuprind urmatoarele:
  • valorile comisioanelor castigate de afiliati in functie de statusul lor
  • valoarea vanzarilor generate de afiliati
  • numarul de click-uri dat de utilizatorii directionati de afiliati catre site-urile advertiserilor
  • numarul de actiuni realizate de utilizatorii directionati de afiliati catre site-urile advertiserilor
  • valoarea comisioanelor raportata la 100 de click-uri date de utilizatori
  • diverse topuri pentru a vedea care afiliati sunt cei mai activi sau ce intrumente de promovare sunt cele mai eficiente
Este un raport care indica suma comisioanelor inregistrate la fiecare 100 de click-uri generate de utilizatorii directionati de afiliat pe site-ul advertiserului. Este un indicator al eficientei unei campanii si activitatii unui afiliat.
Top unelte/click-uri este o statistica prin care poti vedea cele mai performante unelte, din punct de vedere al click-urilor, in perioada de timp selectata de tine. Practic, sunt afisate toate uneltele folosite de afiliati in perioada de timp selectata, ordonate descrescator in functie de numarul de click-uri pe care le-au inregistrat.
Top unelte/actiuni este o statistica prin care poti vedea cele mai performante unelte, din punct de vedere al actiunilor realizate de utilizatori pe site-urile advertiserilor, in perioada de timp selectata de tine. Practic, sunt afisate toate uneltele folosite de afiliati in perioada de timp selectata, ordonate descrescator in functie de numarul de actiuni realizate de utilizatorii ajunsi pe site-urile advertiserilor dupa ce au dat click pe acele unelte.